>
" ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - Only Lovers Left Alive (2013) "

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

''the prog side of the moon''

Kάθε πρωί θα με δεις να δίνω στο εαυτό μου δέκα δευτερόλεπτα για να καταλάβω που βρίσκομαι και γιατί. Ακολουθούν πέντε δευτερόλεπτα για να αποδεχτώ την ολοκληρωτική μου ανικανότητα για οποιαδήποτε εργασία....... Κάθε πρωί σκέφτομαι πως αυτή είναι η πρώτη μέρα της επόμενης ζωής μου. Είναι άλλη μια μέρα που θα προσπαθήσω να μην κάνω τίποτε. Είναι το μόνο πράγμα που ξέρω να κάνω πολύ καλά. Αυτό μου δίνει την επιστημονική ιδιότητα του ερευνητή του χαμένου χρόνου. Εντάξει, δεν είναι λογικό αλλά τουλάχιστον είναι αισιόδοξο ...



Αυτή είναι η ζωή μου, συνεννοηθήκαμε? ...


Απόσπασματα από την ταινία ¨Φτηνα τσιγάρα" του Ρένου Χαραλαμπίδη.

Οι άδειοι δρόμοι της Αυγουστιάτικης Αθήνας είναι το ιδανικό σκηνικό για μια ερωτική ιστορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου